– Å lykkes med synlighet krever nye teknikker Smood Social jobber aktivt med søkemotoroptimalisering i sosiale medier for sine kunder. Trine Therese Slagnes tok med seg sine viktigste erfaringer og læringer til Social Media Days.
Gav nesten opp NAV sin satsing på Snap – så gjorde de dette NAV Jobblyst delte sine tips for å lykkes med innhold i Snapchat.
Dette er SoMe-stjernens tips for økt engasjement Viola De Girolami hadde tatt turen fra London til Oslo, og snakket blant annet om hvordan hun lagde innhold til sosiale medier for filmene Joker og Barbie.
De fem viktigste tingene du må vite om sosiale medier i 2024 Hvilke kanaler øker, hva er trendene i de ulike kanalene og, ikke minst – hvordan bør du jobbe for å skille deg ut blant mengden?
– Folk må slutte å lage kleine arrangementer Tidligere Netlife-ansatte, Synnøve Sagafos og Marte Brennbakken, har gått sammen om å grunnlegge sitt eget eventbyrå.
Max Social-sjefen om Bernt Hulsker-saken: – Krasjkurs i krisehåndtering – Jeg har ikke barn selv, men av og til føles det som om jeg har 40 stykker.
– Det er ikke godt nok å stole på magefølelsen lenger Skal markedsførere bevise sin verdi, må de begynne å måle effekten.
Dette er de viktigste trendene på SoMe i 2024 Hacking på Facebook, lange videoer på TikTok og LinkedIn fjerner LLA
Social Media Days legger om profilen sin Har sikret seg ny samarbeidspartner og legger ned lokale utgaver av konferansen.
Video-ekspert: – Fortell én ting om gangen! Thomas Engeset tror mange vil fortelle for mye på en gang når de lager videoinnhold.
Mener mange gjør dette feil når de tar i bruk AI Camilla Hager tror norske markedsførere kan bruke kunstig intelligens mer aktivt i jobben sin.
HVA I ALLE DAGER SKAL VI GJØRE DA?! «På jobben min er det en del av strategien: Å ha det gøy på jobb!», skriver Halvor Pritzlaff Njerve og oppsummerer Social Media Days.
Derfor mener han at du ikke skal frykte AI Eirik Solheim er teknologioptimist, og mener kunstig intelligens bare vil bli bedre i tiden framover.
Slik får du fart på sosiale medier: – Ikke vær en dørmatte Kritikk kan blant annet møtes med humor i sosiale medier, mener Katinka Sletten.
En annonsekampanje slipper ut 5,4 tonn CO₂ – Derfor hyller TRYs SoMe-sjef nye bærekraftsregler – Man får et varig konkurransefortrinn.
– Det holder ikke å bare annonsere på Facebook lenger Thomas Moen mener det er klokt å spre annonsene på flere ulike sosiale plattformer.
Drømmer du og bedriften din om å lykkes på Linkedin? Her får du svarene du leter etter Slik får du engasjementet du drømmer om, i følge svensk ekspert.